Tuesday 5 June 2012

Better late than never



Bismillah...


Silence is salvation? Maybe yess and maybe no.

Aku tak tahu ape yang ada dalam hati sekarang ni. Lately, aku sangat sensitif. 
Rasa seperti semua orang dalam dunia ni tak nampak akan kewujudan aku. :)
Halimunan ke aku ni? Pelik jugak. Tak apalah, mungkin Allah masih menduga aku. Diuji untuk melihat sejauh mana kesabaran aku, sejauh mana aku mampu menahan marah, dan sejauh mana aku dapat melupakan kisah-kisah lalu. :)

Orang yang hebat, ialah orang yang mampu menahan marah? Atau orang yang hebat adalah orang yang mampu tersenyum di sebalik laju air matanya?Apa-apapun kepada semua yang terasa diri nya teraniaya, berdoalah banyak-banyak kerana InsyaAllah doa kita akan dimakbulkan...Begitu juga bila kita dalam keadaan sedih, berdoalah kepada Allah apa sahaja kerana Allah suka kepada hamba yang suka mengadu kepadaNya. (petikan daripada Tanyalah Ustazah)



May Allah make us grateful for all the beautiful people we come across in our daily lives.


p/s : We need to be strong and know when to say NO and put a full stop and move on.







No comments:

Post a Comment