Tuesday 29 May 2012

Terengganu Photography Challenge 1mg1mc






aku nak try tapi gambar aku tak cantik.almaklumlah camera biasa tu pun pinjaman.ahaks! so,sape2 rakyat terengganu.yang sudah semestinya banyok gambor yg tiptop,bulis la join Terengganu Photography Challenge 1mg1mc.


Anjuran

Pejabat Kementerian Pelancongan Malaysia Negeri Terengganu




YANG BUKAN DARI TERENGGANU pun boleh.Tapi gambar nye mestilah dari negeri penyu itu ya...pahang dop?haha.


Alang-alang tu, meh sini aku masuk berkempimkempim gambor aku di ganu kiter.kat blog aku xpo lah kang.kihkih.


tasik kenyir.photo aku edit broo sixx.

tasik kenyir

kampung cina


kampung cina


Bukit Kluang


Masjid Kristal

TER


Pantai Pandak

Kuala Ibai



p/s : motif adalah untuk menaikkan semangat kawan2 menyertai cabaran photography.babai.






No comments:

Post a Comment