Wednesday 30 May 2012

Multitasking







Bismillah...

Amacam video tu? kahkah. Zaman-zaman aku menjadi penternak yang berjaya. Selekeh gila kan. Ape-ape pun, aku memang bengang gila dengan ayam-ayam yang suka buat hal tu. Tapi,diorang semua dah kena sembelih kot.hihi.

Aku selalu berharap aku boleh jadi macam-macam. Kata orang multitasking. Masuk kebun boleh jadi petani, masuk reban boleh jadi penternak, masuk dapur boleh jadi chef, masuk kedai boleh jadi sales girl, masuk umah orang bleh jadi bibik (perlu ke?PERLU!), masuk alam maya boleh jadi blogger,sang puitis,masuk hutan boleh jadi si pemakro..Masukla mana-mana pun boleh bawak diri.

Aku nak jadi hebat macam tu.Sebab aku tau aku dah tak hebat benda lain.Kerjaya tak dek lagi, harta tak banyak,rupa tak ada,kawan boleh kira...Jadi, masa-masa macam ni la kena kutip ape sahaja yang ada di depan mata sebagai eksperimen hidup dan kutip je ilmu apa sahaja lepas tu kaji.hihi.

Aku rasa semua benda aku boleh hadapi dengan syarat aku berusaha dan kebal sikit. Cuma satu benda je yang aku tak boleh buat sampai sekarang ni. Naik flight sorang-sorang. Ampun ampun, bagi sejuta pun aku tak nak naik sorang-sorang.Kihkihkih. Sape sape paksa aku naik flight sorang-sorang, aku bagi kentut dekat die okay? hihi.


OK lah, nanti aku upload video lain lagi .babai.









2 comments:

  1. hahahaha...aku tak takut nek flight sorang2 tp aku takut dgn ayam n itik tu...cayalah ko..hihi..

    ReplyDelete