Wednesday 16 May 2012

Burger kaw kaw.



Bismillah..

Hihi...agak ketinggalan zaman jugak aku ni... Baru lepas makan burger kaw kaw yang memang KAW! sedappp nya. Puas hati tau makan. Tak nak kalah, aku amik yang double. Tak habis simpan makan esok. hihi. Lokas Makana nama tempat die. Senang je. Kalau dari Putrajaya, lepas tol pertama (tol bukit puchong) kalau tak silap aku la..terus je sampai nampak BP belah kiri,lepastu nampak AVENUE PUCHONG yg ada lampu ala-ala i-city tu then trus naik fly over and turn left ( ttbe ckp omputih,ahaks!). Lepastu jalan je terus sampai kat traffic light tu u-turn balik...Then turn lah left lagi...Teruskan lagi perjalanan sampai la nampak carefour. Pastu ada traffic light lagi, belok la kiri...hee...Bila dah sampai sini dah kira selamat lah sebab tak jauh depan tu mata kena la melihat belah kanan ye....Tengok signboard die tulis LOKAS MAKANA, lepas tu boleh la masuk sana..hee.....









































hoi..sedappp gilo.haha


























ni sebab-sebab kenapa aku makin gemok tak hingat...heee



Tapi, malam ni ok sikit..sebab cepat siap,jadi tapau makan kat umah la lagi nikmat kan...hihi...



hidup aku dah lengkap sebab dah makan burger kaw kaw. hikhik .. (ayat tak boleh blah la kan?)





2 comments: