Thursday 15 November 2012

Makan di Teppanyaki



Bismillah...

Salam 1434Hijri...We now open new chapter with bismillah and admitting la hawla wala quwwata illa billah.

Seperti yang sedia maklum, hari ni public holiday kan sempena Awal Muharram...Jadi, kami keluar makan di Teppanyaki...Keluar bersama siapa?biarlah rahsia......First time makan kat Teppanyaki ni sebenarnya,tu pun sebab  kak anna aku and husband nye suka sangat makan kat sini...hihi....Tapi, do not worry too much,sebab walaupun Restoran ni berteraskan makanan Jepun,Restoran ni mendapat sijil Halal daripada Jakim tau...:)



Posing dulu...:)...btw, teppanyaki ni bermaksud masakan yang di grilled di dalam kuali besi.....



Hijau aku hari ni... Harapan supaya lebih tenang di Tahun Baru Hijri....Credit to photographer, sebab rajin ambik gambar aku....:)..Posing dulu sementara tunggu makanan kami sampai....




Mr.Chef bersemangat memasak...Tengok abang baju kuning tu...depan-depan kuali die duduk...hihi...seronok ke duduk depan2 camtu?hikhik...




si dia makan set sotong dengan tauge goreng bersama nasi putih...wow! sedapp....sepatutnya ni jadi set aku, tapi dia nak jugak set sotong ni....So, malas nak bercakaran..aku pun mengalahhh...hihi...tapi, xpe...dia rajin bebenau sedekahkan sotong kat aku....aummm....sedap...sambal dan kicap dia pun menarik! 



Ni set aku....Set ayam,tauge goreng dengan nasi putih...Yummmehhh.....sedapp...Makanan yang sihat beb....minyak kurang..masin kurang...sesedap rasa je...:)...Bagus bagi mereka yang bercita-cita nak kurus mcm aku ! (yeke?) hihi




Untuk mengukuhkan lagi yang Teppanyaki ni sedap......Nahh tengokkk bukti yang telah dipaparkan...licin kan...hihi...Untung kan keluar dengan aku? tak membazir.....hihi... So, guys.....yang mana nak cuba kelainan boleh ke Teppanyaki.....hihi...





Senang je nak cari Teppanyaki ni.....kat dalam shopping mall ada..AEON pun  ada...ajak your spouse pegi ye....Tak mahal sangat pun...Harga lebih kurang set KFC je..:)  




p/s : May it be a good year for all us ! Ameen Allahumma Ameen.




ramai jugak viewer incik kazak ni...hihi..ramai peminat rupanya..ahaks!
























No comments:

Post a Comment