Friday 16 November 2012

DELETE vs BABY



Bismillah...

Jum'ah Mubarrak to all.....Tajuk mmg tak dek kena mengena...Sape yg sempat baca maybe tau ape maksudnya...Biarlah...Ketika aku diasak perasaan yang kurang enak, aku harap aku mampu tersenyum ikhlas..:(

Rehat hari Jumaat paling aku suka.....Kalau shapa (engineer opis aku) ada kat opis, lagiiiii aku suka...Jalan-jalan carikk pasal sudah pastinya...Kalau tak tahan napsu, memang terebanggg duit haku....kahkahkah..Arini kami makan di Nasi Ulam, Bangi....Boleh tahan lauk nye banyakkk..tapi aku, as always lah...lauk yang sama je aku amek....Ade mak hayam kesah? hikhik...

Lepas makan, aku teman shapa gi kedai baby.......COMEIIIII GILO wei...Feel nak jadi mak pun membuak-buak lah wei....kihkih... Aku pun berangan tahap supergaban la kan.....Membelek belek baju yg supergaban comelnye....

Ni kalau dah ada anak buah, mau nya berkodi kodi baju anak buah haku....Apatah lagi kalau dah ada anak sendirik....Mau tercirit mak hayam nak shopping baju baby yang comel momel niii...........HEHEHE..



Cekkitttdauttttt...



comey momey nye kan....mucuk dot dot ....


yess baby..ur daddy! :)


i love you daddy..(nyanyi mcm akele tum akele ...akele ape eh? )ape2 jela..



alololo..td aku tgk kat kedai baby tu..baju mcm ni RM 69.90...huiiyoo...baju anak lagi mahai pd baju mak la jwbnye...hihi




hahahaha...daddy + mummy = me !





Tak lupa juga..Breastfeeding...

Untuk ibu-ibu yang menyusukan baby...disarankan beli la breastfeeding ni ye....Senang korang nak menyusukan baby ... Terutama kalau tempat tu ramai orang...:)
Bukankah malu itu sebahagian daripada iman...:)








بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
رَبِّ لاَ تَذَرْنِى فَرْدًا وَأَنْتَ خَيْرُ الوَارِثِينَ    
(Al-Anbiyaa 089)

Yang bermaksud, “Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat), dan Engkau jua sebaik yang mewarisi.











5 comments: