Thursday 29 November 2012

Compact Digital Camera



Bismillah..

Aku tengah survey Kamera Digital Kompak..Sebab apa digital compact? Sebab senang nak bawak kemana mana dengan hanya letak dalam handbag...DSLR gabak tu tak larat aku nak bawak ke hulu ke hilir...Tapi aku nak cari yang ada focus modes untuk macro..Even macro yang terhasil tak la sebagus DSLR, tapi cukupla bagi aku...Sedap mata memandang...Contohnya, dulu aku guna camera kak aku ni ha...Sampai dah naik gila camera tu aku guna...hahaha..Sampai skang penyakit gila tu ada...Sian kat kak aku..kiki....:p

Ni la camera kak aku yang bnyk berjasa tu...simple gilo kan tapi i loikeeee..



Sedikit gambar yang aku paparkan kat bawah ni,yg menggunkan camera spt di atas ye kwn2..makro yang tak seberapa nak makro tapi aku tetap suka..Makro aku nye style tak la sampai nampak bulu idong rama-rama tu...sian kat die,skodeng tak hengat tau korang ni..Sampaikan 'cinonet' nye pon, korang zoom gilos babeng...hahaha..ok,layannnzzzz~













Banyak lagi koleksi nye..tapi, cukupla setakat ni dulu...Aku nak balik umah dah ni...Esok pagi2 nak kena gi buat structural assessment pulak kat KL...Ala, check2 defect camtu la lebih kurang....Arios..Challo bete...OH YA, jangan lupa bagi suggestion and tips untuk aku pilih camera mana yang paling best ok! Bye..






p/s : Buat hantaran best gok! hikhokkk..:p

















3 comments:

  1. suruh sarip beli la buat hantaran..hihi..

    ReplyDelete
  2. Micro? Akak tak amik tahu pun pasal menatang tu... ;p

    ReplyDelete
  3. hahaha....weh aku pun tgh nak cari kamera kompak gok ni..kamera yg hado tu dah tak berapa nk bulih guna...charger pun aku tak igt kt mana wei...da banyak sgt umah ye bertapa...:)

    ReplyDelete