Tuesday 11 September 2012

Stop being a part-time judge



Bismillah...

Dah makin tak faham pulak aku. Nak ckp depan-depan ape benda nya? Aku langsung tak ckp and tak komen ape-ape pun. Disebabkan kekangan keja yang banyak, aku deactive la FB aku. And sure aku nak buat benda yang sama kat BLOG aku. Tapi, lain pulak fahaman org....



And untuk entry dibawah yang bertajuk 10/9/2012 - Excuse me! MEMANG ditujukan untuk BOIFREN aku SARIPDOL sebab die marah aku memanipulasi ayat HAMKA iaitu MELAYU MATI KERANA ANGAN-ANGAN yang aku tukarkan jadi MELAYU MATI KERANA MULUT! 



FAHAM? Since aku dah terangkan kat sini, aku harap tiada lagi salah faham. Hormat lah blog aku sebelum nak drop comment. RESPECT MY OWN SPACE. Aku rasa aku cuma ambil gambar seseorang and buat entry yg bertajuk ON LOVE . Tu pun aku dah private kan, even tuan die dah kata OK. Yang lain lebih2 tu kenapa? Pelik aku......Jika aku salah, jadi maafkan aku. Kerana aku cuma insan kerdil yang TAK BELAJAR TINGGI, TAK ADA RUPA, TAK PULA ADA HARTA yang nak dibanggakan. Cuma ada sebuah blog yang tak seberapa.



Jadi, maafkan aku jika ada tersilap dimana-mana. Maafkan SEMUA nya sekali. Mungkin darjat mu terlalu tinggi untuk diperkotak katikkan. Tak apalah. Cukup-cukuplah CIK ANON. 




p/s :"Those who know less, judge more. Those who know more, judge less."






O Allah! Show us the truth as truth, and give us the strength to follow it. Show us falsehood as falsehood, and give us the strength to put it aside, with Your mercy, O Most Merciful!








No comments:

Post a Comment