Monday 31 December 2012

One day i let you go





Bismillah...

Percayalah yang saat itu pasti akan datang. 
Cuma bila dan bagaimana, aku tidak mengetahui.

Cuma berharap sebelum aku melepaskan kau pergi,
 biarlah aku menjadi suri di hati...

Bagaimana aku nak melepaskan kau pergi
Sedang aku masih termangu di sini

Terpahat wajah itu di rusuk hati
Masih belum bisa kulupa lagi

Berdoa aku supaya kau jangan pergi
Berharap kau di sisi

Padahal berulang kali aku ingkari
Namun aku juga yang tewas berlinangan lagi

Pergi..Jangan pergi...
Aku tuli..aku mati..

Pergi...Jangan pergi...
Bukan aku...tapi keadaan menghimpit diri

Pergi.......Jangan pergi....
Aku tak mampu berdiri....Tidur pon termimpi

Pergi ..... Jangan pergi...
Perut kosong tak berbunyi..


Pergi...Jangan pergi......




-nurulain-





















No comments:

Post a Comment