Wednesday 12 December 2012

12.12.12 |Adakah aku tidak bersyukur semalam?|



Bismillah...

Hari ni betul-betul hari menguji kesabaran aku...Pagi-pagi boss dah call suruh datang awal siapkan report...Cepat-cepat aku bersiap, tiba-tiba tengok kakak aku sibuk bersihkan lantai...Si Comel buat hal...cherry berry pulak dia...Tak sampai hati biarkan kakak buat sorang2 ...Aku tolong mana yang patut, bagi makan kucing...Setel keje rumah, cm biasa....Moto buat hal...susah nak start....hurmmmmmmmm...................

Ditambah perasa aku sakit perut lagi,mmg cukup pakej pagi ni..sampai ofis terus buat keje...kena pergi kedai sebab ink color habis,so kena print kat kedai 22 helai = RM22 terebangg..ok fine,berjanggut nak claim agaknya......Nampak tak? aku tak gembira hari ni...Nampak tak....

Ada sahaja yang aku omel kan dalam hati...Itu tak kena, ini tak patut....geram...malas...give up....Rase down....Ape semua ni.....

Mungkin aku tak bersyukur semalam, jadi aku tak gembira hari ni??? May ALLAH forgive me!







p/s :  Semoga aku bersyukur hari ni, supaya aku gembira esok hari!





















2 comments:

  1. la nape xbgtau ko kena pegi ofis awal..k.na xpe je buat sorang pun..ofis dekat je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe na..... dtg awal pon, xleh siap kj jugak..printer xdk ink color...lgpun isnin aritu balik lambat dah.......harap2 semua org faham keadaan masing2....kan....jgn sampai doktor cinta bg ceramah kat ofis tu pulak...hihi

      Delete