Wednesday 26 December 2012

Itu bukan kerja aku...TAHI.





Tahi dan tahi dan tahi. Dari kecik sampai besar asik tahi je. Bulltahikk sungguh. Dari duduk rumah setinggan sampai pindah duduk rumah flat sampai pindah  rumah teres asik isu tahi je tak habis habis.

Tercabut bulu hidung bila pk pasal tahi.Bau tahi jiran sebelah dulu dah cukup buat otak aku beku lapanplohlapan jam bro. Dekat doploh tahun jugak lah membesar dengan shit bodoh yang tak pernah aku pk aku akan hadap sampai besar.

Bila dah besar sikit, tahi yang aku kena buat ialah jadi tukang cuci jamban masa kerja sbg receptionist merangkap tukang cuci jamban tahik kat koyo world bodoh tu. Tahi lagi kan? Tak cukup dengan tu jadi tukang cuci tahi rumah uncle mr MK...Mr. MK Omputih yang menggelarkan aku Ramala daughter... kahkah...Nostalgia tahikk memang sinonim dengan aku.

Belum habis lagi isu tahi tahi tahi ni.. Bab mencedok tahi kucing dah jadi apart of life aku dah. Pejam mata je buang tahi bobo. Apa ada hal setakat tahi bobo tu...sambil makan koko keranch aku bleh seluk je tahi tahi tahi bobo....hebat tak aku.

Bila cakap pasal tahi je mesti ingat arwah atok. Al Fatihah atok. Betapa susah nya aku nak mandikan atok dulu....Sampai dengan aku aku sekali mandi tahi sbb arwah atok berat gila. Nangis hari hari. Tak apa ..aku sygg atok.

Juga tak lupa masa jadi cikgu tadika ..lagi la shit bangang yang aku kena buat.Actually tak dek hal pon. Tapi aku dibuli time tu. Tahi tahi dan tahi lagi. Semua budak berak aku kena basuh tahi tahi tahi.Shittt bodoh.

Sampai la aku dapat kerja baru kat ofis pon still bergelumang dengan tahik lagi...hahahahaha...Apela nasib aku ni... Tahi baby pon aku layan....Ape related nye aku dgn tahi ni? Ape muka aku ade iras iras tahi ke....Sampai tahi je bagi kat aku....aku je tahii......Kenapa tak bagi kat orang lain...hahahaha..





P/S :  manja bukan sebarang manja bro...pantang dicabar keris dihunus...apa sangat la setakat tahi tu...Lagikan kapak ku hentak inikan pula sodok tahi.TApi agak agak la pagi petang tahi tahi aje. Anak gajah pon mak gajah bersihkan tahi. Inikan anak orang. :)

















No comments:

Post a Comment