Monday 10 December 2012

10.12.12 |Diam mencari kekuatan|




Bismillah...


La in shakartum la azidannakum...Sesungguhnya, jika kamu bersyukur, nescaya ditambahkan nikmat kepada kamu....Surah Ibrahim ayat 7. 



Alhamdulillah wa shukrulillah....Aku masih bernafas lagi hari ini...

Rasanya selesai sudah sikit sikit persiapan...Walaupun tak banyak, tak hebat..Cukuplah untuk aku rasa bersyukur dengan nikmat ini....Thankyou Allah for the blessing of moment.

Tiket flight ke KK dah settle ( tak sabar uolsss), broadband abah dah bayar ( perlu ke mention? blog aku suka hati aku la..haha), corset ngn girdle dah beli ( mcm rozita che wan i skang uolssss..haha..kelass kan), henset pon dah beli ( henset cap mak hayam aje..hiks!), kain pasang dah beli ( for my..my...my what huh? tetttt...).....Alhamdulillah...Walaupun gaji tak besar, rezeki kali ni cukup utk aku...Cuma, moto je belum service...Tak pelah, boleh jalan lagi..hihi..Tak boleh jalan kang, kita tolak aje..

Less care = less hurt . Setuju tak? :)

Lebih baik kita fokus dengan matlamat kehidupan kita...Kita dah berusaha untuk jadi yang terbaik utk yang terbaik kan...Jadi, berdoalah semoga di setiap usaha kita tu ada kebaikan dan kesenangan yang akan Allah berikan..Mengadu dan berkongsi kegembiraan/kesedihan padaNya...Kerana dia maha mendengar dan mengetahui...Itu lebih baik, daripada mengadu dan mengharap perhatian manusia yang bersifat lemah, tidak sempurna dan lalai...:)






1.27 am. ada seorang budak yg masih tak dpt lelap kan mata. ok faing...zzz~






























2 comments: