Wednesday 24 October 2012

Diam Mencari Kekuatan



Bismillah..

Tak paham dengan sejenis "orang" yang suka mendongak ke langit sampai lupa jengok rumput kat bumi. Berperang dengan perangai manusia yang bermacam-macam karenah. Sakit otak aku dibuatnya.Nasib aku fikir, kerja itu IBADAH.Kalau tidak, rasanya mungkin cukuplah setakat KONTRAK 2 bulan! 

Diam.Harini aku diam.Berat rasa nak membuka mulut. Diam mencari semula kekuatan yang hilang.Diam mengembalikan ion positif. Diam mencuba untuk ikhlas. 

Ya Allah, setelah Engkau memberi sedikit limpah rahmat rezekiMu kepadaku,maka ku mohon sudilah kiranya Kau cukupkan rezeki itu kepadaku..Semoga dengan itu,aku masih mampu merendah diri hingga tiada satu perkara pun yang dapat aku banggakan....Aku mohon juga Kau beri kekuatan kepadaku agar aku sentasa cekal menghadapi hari-hari ku.....Ameen...Allahumma Ameen...















No comments:

Post a Comment