Tuesday 10 July 2012

Tariqats Naqshbandiya



 Bismillah...





Panas.... bila isu ni di jadi bahan bualan ...aku tak tau nak komen macam mana..cuma apa yang boleh aku katakan all tariqats teach people humbleness and to accept the truth. 

Ape yang penting, bila aku banyak membaca mengenai shaykh nazim al haqqani, al habib umar bin hafiz,almarhum shaykh raja ashman... aku banyak rasa nak berhijrah...aku lebih banyak tau kelebihan berzikir,berselawat,maulid...aku akui tak banyak aku tau,banyak lagi aku jahil...harapan aku semoga kita jangan cepat melatah sebelum kita tahu kebenaran akan sesuatu hakikat....Wallahua'lamm...







Apa-apa pun AlFatihah buat Almarhum Shaykh Raja Ashman..JULY 7, 2012.Almarhum Shaykh Raja Ashman | 100 days since his demise.Al-Fatihah for the one and only Shaykh Raja - born a prince, died a 'Sultan of Hearts'.















No comments:

Post a Comment