Thursday, 7 February 2013

Roti diet kuang kuang ..JJM



Bismillah...

Malam ni makan menu diet sikit. Diet la sangat...Menu ini diberi nama breakthru bersama cendawan goreng telur. hihi..:)


CEKKITTDAUTTT....


Bahan-bahan :

1. Roti - Breakthru Multigrain Oatmeal (gardenia) 
2. Timun Jepun
3. Tomato
4. Cendawan kipas (aku beli kat kundasang,special punya xdek kt KL)hihi
5. Telur
6. Bawang Merah
7. Mayonis 
8. Sos cili


Cara-cara :

1. Goreng cendawan dengan minyak yg sikit sebab nak suh cendawan tu masak je ok...jgn guna minyak banyak2 sbb kata pun menu diet kan..kikiki..Pastu pecahkan telur dan masuk kan bawang merah yang dipotong dadu, Goreng sampai masak.

2. Sapu mayonis sikit kat roti biar ada perasa sikit2 kan...jgn banyk ye...hehe...ulang suara..sikit2 je...:p

3.  Pastu letak la cendawan yg dh digoreng tadi,pastu lapik dengan timun jepun and tomato.

4.  Last skali, letak sos cili....hihi...senang kan??? hihi...




TADAAAA...............





































p/s  :  Janji Jangan Malas! JJM. hihihihi









1 comment:

  1. sedap weh...lg2 cndawan kundasang tu..mmg MELETOP..:P

    ReplyDelete