Thursday 14 February 2013

Padah HELMET.



Bismillah..


Pinjam gambar mat gebu.Tapi apa related nya mee goreng dgn tajuk kali ni?Mcm ni,pagi tadi aku berhenti kedai acik peah..Nak beli mee goreng utk breakfast. Konsep kedai acik peah ni senang je, "LAYAN DIRI". Amek je ape yang nak,pastu gi bayau. Yang jadik masalah nye, utk orang2 yang nak beli lauk2 yang tak boleh layan diri..Contohnya nasi lemak lauk ayam lauk kerang lauk itu lauk ini dan sebagainya.Oleh kerana aku cuma ambil kuih dan mee goreng yang telah siap bungkus, so aku cuma hanya perlu membayau je. Senang kan?

Nak dijadikan cerita, acik peah dan pekerja nya mmg asyiiikkkkk a.k.a kusyukkk wa tawadduk membungkus tanpa peduli orang yang nak membayar ni....Aku diantara orang kedua daripada beberapa org lain yang nak bayar.Depan aku ada satu brother yang pegang nasi lemak sebungkus dengan duit di tgn RM50. Aku cuma memerhati je bila brother ni nak panggil acik-acik peah ni.

Perhhh..agak lebam aku tunggu..Aku rasa aku dah tak boleh tunggu lagi sbb aku dah lapar tahap ciken dance.So, aku decide nak panggil acik-acik peah tu...
" KAK......NAK BAYAR KAK...."

Tanpa ku sangka-sangka semua yang ada kat kedai acik peah tu memandang ke arah ku....Bukan setakat orang yang membeli.Dengan acik-acik peah sekali pandang serentak.Paling cilanat sekali, brother yang depan aku ni...Pandang siap tersenyum kambing lagi.....PERHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Ape ape? What is my wrong? dont think that calm calm water dont have a crocodile ok!!!






Aku rasa aku cakap slow je....Rupanya aku silappppppppppppppppp. Aku tak bukak helmet tadi! Jadi bila aku pakai helmet, suara aku akan bertukar menjadi optimus prime.OH MEN????? transformer optimus prime voice changer!!! kikiki. TAHI sungguh la...Patut la semua orang tengok haku....

HMMMMMM....................Lepas ni kena beringat-ingat. Berhenti je kedai acik peah, kena bukak helmet dlu....ni tak....Telinga dahla problem,pakai plok helmet. Memang haku hingat donia ni la yang pekak..Kompom aku cakap kuat tadi. Haddoi....Esok tak nak pergi kedai acik peah dah...kikkikiki..


tak pun pakai yg mcm ni..baru la org tak nampak aku...ye dok?kikikikikikiki

ni ok tak? lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii la cute.alololololo...sian kat meow! tapi betul la cute.hahaha

ni pon boleh..............kompom kau yg paling hebat.hehe






p/s :  untung naik moto. nak tau sbb apa? next entry! ehhe.bye.keje berlambak tapi sempat aje.....publish!!! :)




















2 comments: