Monday 18 March 2013

Rock Ooo..Rimba Bara Berseluar Hijau. :)



Bismillah...

Cerita pasal Sabtu lepas yang sangat mak jemah oulss...Buat pertama kali keduanya gua pergi KL naik moto bro..First time dulu ngn kakak gua tahun 2010, tu pon sebab nak pergi amik kereta kat pejabat abah kat trafik jalan bandar sana tu...

Tetiba pagi sabtu lepas gua terasa sangat zaman 90-an rock kapak...wakaka. Dengan sluar hijau dan baju kuning gua redah aje ke KL...Tak semena-mena lagu BPR menjadi nyanyian kecil dalam hati. (keunggulan cinta dari sinar mata..............yang bergelora~ ~ ~) hahaha....

Sampai je area masjid negara, dengan gaya rock lagi, gua terlanggar side mirror satu van ni....on men?dengan senyuman like a doremon gua ckp sorry .harap2 orang tu paham bahasa mulut gua ni....nak body language tak boleh sgt..almaklumlah naik moto....Rockkkkoooo...hiihihii

So mencilok sana sini...Alhamdulillah sampai lah sudah tempat parking moto area pasar malam jalan TAR.
Tak banyak cerita, gua terus menuju ke pertama compleks...Perhh,melihat pintalan awanan biru yang seakan-akan mengikut jejak gua ke pertama membuatkan kenangan menaiki bas mini dengan mak gua dlu menjengah kembali bro...nostalgia betul...

Lalu di celah celahan geng-geng pasar malam yang baru bertungkus lumus nak bukak kedai.Ada yang tertido sambil kaki ke luar tingkap van..kihkih..Masih jua gua teringat zaman gua kecik dulu-dulu....betul KL memang nostalgik! Anak sejati KL katakan.....kahkahkah.pfftttt......

So setel bayar tu bayar ni, beli itu dan ini....Habis smua gua borong. Mcm datang tadi naik LORI je.Padahallll..........kannn.....So, panas terik membakar kulit kulit ni membuatkan perasaan nak balik membuak-buak. Gua ambil keputusan balik terus aje...Dengan barang banyak,naik moto lagi..memang sangat awesome bro...kikii..

Gua start moto gaya Azroy gila gila remaja dan terus memecut laju ..Tiba di puduraya, jalan menjadi sesak gila...Gua tengok banyak rempitan yang naik divider..Gua pon dengan konfiden level yang sgt tinggi setinggi KLCC, naik la divider tu.....Ingat power sangt bila dah pakai seluar hijau....Tapi...............................................DENGGGG! Moto terbalik bro....wakakakaka....Tu semua gara- gara divider tinggi pastu rider dia perasan azroy tahap supergaban.Padan muka.padan muka.haha...So, ade sorang bro yang blakang gua tu tulun angkat lerr....pfffttttttttttttt!

Malu tahap alsupergaban..kikiki...Tapi gua tetap mantain rock ooo....kikiki...Buat gaya macam tak dek apape...kelasss kan.....hahahha......Sempat lagi check seluar hijau gua ada tercedera tak...haha.....yang penting gua dah selamat.....:)

Kesimpulannya.......KETAKUTAN BUKANLAH FAKTOR BAGI GUA.hahahha...bye.













3 comments:

  1. hahhahaha...hati kau memang keras roy...

    ReplyDelete
  2. hehehe..... akak pon ade suar hijau keling ni.. masa beli menyesal tak sudahh.... bila pakai, hurm... rasa keyakinan diri meninggi! hahahhahahaha

    ReplyDelete