Wednesday 27 March 2013

Ini baru betul cemburu buta!



Bismillah..

Mood mengantuk! So, stop keje jap. Mengular secara harom. Aku teringat-ingat kisah Romantika Yusry Lisa kat Astro semalam. Betul-betul cemburu aku tengok. 

Tak tau kenapa jantung aku berdegup kencang sepertinya kenderaan mahu perang (lagu dewa19)..Gila!! betul punye  bahagia...Mau tak bahagia? Semua kau hado wei....Sama cantik sama hensem...Sama kaya sama raya.....

Yusry sediakan rumah besar untuk lisa surirumahnya..kikiki...Besarr wei, semua ado..Tinggal cuci kaki,bawak badan je masuk. Omaiiiiiiiimaiiii......*pengsan* ..Siap boleh cakap, setakat ni kami belum lagi "tergigit lidah"..Paham tak adik adik? That means...diorang tak pernah gadoh la..................Fuyyyooo.....

Haruslah tak gaduh.....hehe...penat sikit ajak ayang gi spa...wakakaka! (tak caya tengok la Romantika) hehe...haddoi...si suami buat suprise kat isteri...isteri buat kejutan kat suami...perhhhhh...cemburu buta-buta i ni...Sampai termimpi-mimpi semalam ....eh jap  suprise dengan kejutan tu sama je kan?? heee....Huntunggg la kome berdua......

Nampaknya cita cita aku untuk kawen dengan orang kaya yang hensem dah diambil oleh lisa..oh men?haha...Jangan marah uols....iolss gurau je.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (tanda seru tu tak puas hati sambil ligat aku makan karipap pg td)..

Mungkin perasaan cemburu ni datang kerana aku tak cuba nak belajar untuk bersyukur? Atau ini cuma perasaan biasa yang dialami oleh semua orang ehh?ehh?hehe....Tak apalah ape ape pon. 

Wei...kalau mcm ni hari-hari, boleh dah aku caras blog abg nara ni! haha..jeles kat artis tak pepasal.....haha...Jap lagi kak cham suka tido kat tadika mesti komen kat blog aku...Tak pon fahrin ahmad full dtg komen...hahaha....adoiiiiii...

Btw, bnyk entry tersimpan padat dalam draft..Tak sempat nak update.nanti citer lagi..babai.




Ni kat Golden Palm Tree, Sepang Gold Coast. Tempat impian aku. Diorang dah caras lagi.hahaha. 























3 comments:

  1. hahaha...aku pun jeles...suke tgok dorang smlm...ayang, nk g spa..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....penat ke? ayang bukan kayuh pon....hahahaha..huntung la..nak jadi ayang jugakkkkkkk!!

      Delete
  2. meh meh jadik ayang.. hahahahhaha. akak tgok smlm terus tergedik2 lebih.. muahahhahaha.. terasa diri tu ayang lisa lakk... ;p

    ReplyDelete