Wednesday 9 January 2013

hari-hari pikir bila nak kurus,lepastu jd stress pastu makan banyak dan titon!!! hoooyeahhh




Bismillah...

Dr. Muhaya kata, kalau nak bahagia jadilah orang yang bersyukur. Dan kemudian jadi orang yang menghargai diri sendiri. Biarpun pada pandangan orang lain kita ni gemok, tak cantik dan sebagainya. Tapi bila kita ada keyakinan diri dan gembira jadi diri sendiri, maka "kecantikan" itu akan terpancar jelas luar dan dalam.

OH MEN?

So, maknanya...bila uols keluar dengan boipren uols but then uols punye boipren pheeeewit aweks lain, uols rilek je ok. Don't panic to much! Then bila uols punye boipren said like this "huyyoo...hai aweks...or else...uii cunnye" ..uols rilex tahap bayyboonn je ok.. *sigh*

Sifat lelaki ni memang suka melihat kepada kecantikan. That's y lah, orang lelaki ni, even jalan berpegang tangan dengan aweks sendiri pun mampu menjeling-menjeling ku bertentang dengan aweks lain...So SM SALIM kan. pfffttttt~~~ Yang ada bini dan mendukung anak pun tak kurang hebatnya..Pandang aweks sampai tertoleh 14 kali uols...itu kalau tak dibendung, mau datang penyakit sawan kekhinziran tu. 

So, u guys yang rasa terlalu rendah diri cm aku ni..silalah berdiri dan bangkit dengan semangat baru. Semangat cintakan diri sendiri. Terima dan bersyukur dikurniakan sebegini. Mana boleh usaha, usahalah semampu yg boleh. Jangan kufur nikmat yang diberi percuma. 

Malas nak taip panjang2...Eh?tajuk tak sama dengan isi kandungan ni...hihi..pae jelaaa......
OK guys...i tiada mood ini hari. challo bete.













1 comment: