Monday 1 April 2013

Bila April



Bismillah..

Bila masuk bulan April,aku lah insan yang paling bahagia....Kenapa aku cakap bahagia? hehe..
Nothings! hehehe.... From what Harith Iskandar said, when women says Nothings, it means Everythingssss!!hahaha...(People, u need to watch Lawak ker der 2, Malaysian stand-up comedian by harith iskandar) Brilliant gila kot idea dia.Apa yang dia cakap, semua nya betul...True said. kikiki.

Eh, dah lari topik ni....hehe....Ok, back to the topic...Aku suka bulan April sebab tiap tiap tahun pada bulan ini, aku akan terasa dihargai dan disayangi...AICEEEEWAHHHH. ehem! Kikiki...apa bulan lain tak terasa dihargai ke? Eh tak la camtu...cuma bulan ni lebehhhhhh sikit. wakakaka..

And sudah tentunya, aku akan ingat siapa Dia pencipta aku...siapa yang membawa aku ke dunia ini...dan siapa yang selalu berada di sisi aku sehingga sekarang..:)

Well said, Nurulain..:p

Ok lah, nak sambung buat kilija......Jaga diri, jaga peribadi dan yang penting jaga hati...

April with love, 

-nurulain-













No comments:

Post a Comment