Tuesday 28 August 2012

Lawatan Datuk Seri ke Teratak Bunda.




Bismillah....

Raya ke empat lalu, kitorang ada buat kenduri sikit...Ma & Abah nak gi Haji, InsyaAllah bulan depan ...so, since semua ada time raya ni,eloklah dibuat terus.....Sepatutnya lepas isyak majlis tu....Tapi, lepas Zohor pun ma dah jemput orang dtg....And lepas isyak especially untuk orang surau la...

So, aku menjemput lah Datuk Seri aku dtg bertandang...alang- alang die nak datang beraya kan...hehehehe...Datuk Seri ade 3 orang.... hehehehe....Cubalah teka yang mana satu pojaan hatiku....kahkahkah.....Muntah babun lah kakak aku kalo baca ni.....Ade haku kesah? Kau jangan nak caras aku ye na....hahahaha...





Datuk Seri Stopa


Datuk Seri Akir
Datuk Seri Sarip



Timokasih la buat Datuk Datuk Seri ....Sebab sudi mencemar duli ke Teratak Bunda ku...hihihi....Tahun depan datang la lagi....hihihi......



Salam Lebaran daripada Datin Seri dotdot...hihihi..pssstttt....haku makin gemok tahap supergaban....and sure tengah bertungkuslumus nak berdiet......:p



















4 comments:

  1. Akak teka Dato Seri Sarip! Betul takkkkk

    ReplyDelete
  2. hahahahahahaha...tau pn kau aku nk termuntah babun..

    aku pun teka dato seri sarip..;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.......muntoh ler jgn tak muntohhh...

      Delete