Sunday 26 August 2012

Eid Mubarak 1433 Hijri / 2012





Bismillah........ 
Alhamdulillah wa shukrulillah masih lagi bernafas di bumi Allah. Sedikit potret untuk tatapan semua. :)


Busy preparing for kuah kacang.tangan aku tu..haddoww.. and credit to mr.photographer.love this picture so much..hehe

My BIL busy preparing and install wiring for lampu lipplapp yang abah beli..masam je die...ekekeke...


And sure my abah very the semangat utk siapkan rumah raya for kucim.haha..abah kau hado cmtu?


Rendang hayam sedap tahap supergaban...anyonyonyoo....nakkkk lagiii...
-

-

-


Sedara mara kecik kami....


Free style katanye....:)


Bezanya yg ni abang ipar dah masuk dlm gambor..kihkih...next time beli tripod ye bang....:)


Gurlz cekkitdauttt....The cousins... ni je sepupu sekupu aku....hihihi..sikit kan....kuantiti tak penting kot...kualiti lg penting...kalau ramai pun tapi mulut tahap longkang buat hape....pastu kalau ramai pun..malas tahap cipanzi tak gune gok...kehkehkeh....:p


Second taste of Syawal....Black and white for them....Inilah gaya family aku..kalau ajak bergambar xdek yg nak bergambar sungguh2....ada je aksi bolos ...hihi.... bolos saja dinding ituuuuu.......haha


























Hello yellow mellow....yang tengah-tengah tu,makcik aku... Teh. :)

























My nenek yang disayangi....May Allah bless you nenek...

aku suka giler gambar ni....comey je...tapi kalo aku ade lagi la supergaban comel nye...kihkih...K.na,cuba ko tgk muka kak yu time ni...mcm bella luna je aku rase...kihkihkih........


























I love both of them ...wei korang..kenapa xdek gambor kite bertiga....choyy tau!






























My heart my soul my everything...May Allah bless both of you...abah & ma.....
Eid Mubarrak to all ...  


-

-

-


.....Meskipun kau jauh di mata.......Al Fatihah buat mu abang....Tahun kedua. Biar bibir mengukir sejuta senyuman, namun dihati Allah sahaja yang tahu perasaan itu....Semoga tenang dikau disana....













2 comments:

  1. gambar atas sekali tu mmg cantek..tapi bila tgk gmbar last tu rasa sedih sgt..xleh tgk lama2 gmbar abeja..terus menitis airmata..Al fatihah utk Abeja..

    ReplyDelete