Tuesday 3 June 2014

Ate, kome jeles ke hape?



Bismillah...

Hoi, lame nye teman menyepi...ape idoknye, bz aje memanjang...kihkih...password asik lupe aje...lps ni kena tulis dlm diari lah...
Entry sebelum ni teman janji nak review pasal wedding teman  kan...hihi...bersaborlah dlu yer...sebabnya banyak btl yg teman nk kena citer..so teman nk share citer HOT dlu..

Gini gamoknye...teman ade lerr upload gambar teman n husband kat fb husband teman...ala...gambor mase wedding dlu...kihkihkih...Alkisahnye, mood anniversary katenye....Akekonon nk romantic sikit la dgn suami terchinta...hapeeee.....bapak segala bapak haters masuk komen menyakitkan hati teman ni oii...lg dasat siap ada yang wasap lagi sih delete gambar tu..

Kahkahkah...bapak punya haters betol la....Gua tak kacau idop lu worang tp lu worang suke bebenau ngaco hidop gua kan? Gua tahu, ekceli lu orang jeles tgk kebahagiaan gua dgn husband....kok ye pon gambar gua tu mengundang kontroversi tahap tahi ayam, tak salah pon kan tegur secara telus...pm jela....ni. tak, komen terang terangan....Pastu siap ckp, aku tegur utk kebaikan bukan nak memalukan...what the itik?

Dahtu bila gua delete,pastu gua masuk kn gambar lain dgn caption yg agak pedas, lu the HATERS blh plak up status kekonon gua ni tak dek agama la, citer tanah kubur la....WEII....pehalll dgn lu ni der????what's ur problem ekceli? if not mistaken, i tak kacau ur life pon kan...never ever kan???so Y BOTHER? hahaha....sorry la tergelak sikit, ni ha anak aku si Amna boleh plak kentut=kentut cm peluru tabur beb...AMNA?? hahaha...nanti aku review..hhahahaha...menyirapp kanm?

So, the HATERS...Please go away...stay away from my space...get ur life people!!! 





Ni la gambar kontroversi ala che ta & zain saidin....Hahahaha...boleh tahan cun jugak aku ni...patutla ramai HATERS pun....Bak kata che ta, tak pa lah...tak jadi kudis pon..biaq pi la org nk kata apa pon....haha...

















No comments:

Post a Comment